Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Noheva

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Muu musiikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Inkivääri
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 26.3.08 18:33    Viestin aihe: Noheva Vastaa lainaamalla viestiä

Mitä mieltä olette kyseisestä bändistä? Työkaverilta sain tänään levyn ja hyvin kolahti. Noheva oli myös samana iltana soittamassa Kuopiossa Hanhiniemen kanssa, mutta mä missasin sen silloin, kun menin vasta silloin kun Hanhiniemi aloitti. Harmi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dixi
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 27.3.08 14:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No joo, "ihan jees".

Vähän niin kuin sekoittaisi yhteen Sir Elwoodin, Yön ja Paulin sävellyksiä. Sanoituksissa sitten mennäänkin niin tutun tuntuisilla kielikuvilla ja rakenteilla sekä laulussa sellaisilla painotuksilla, että minulle tulee valitettavasti mieleen liikaa jo olemassa olevat bändit ja biisit. Voi olla, että tässä tehdään musaa ihan vilpittömästi ja lainauksia tulee tiedostamatta, mutta pieni matkimisen maku nyt minulle jää.

Vähän sama homma kuin sillä Yhdeksäs elämä -bändillä.
Inkivääri
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 28.3.08 22:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

dixi kirjoitti:
No joo, "ihan jees".

Vähän niin kuin sekoittaisi yhteen Sir Elwoodin, Yön ja Paulin sävellyksiä. Sanoituksissa sitten mennäänkin niin tutun tuntuisilla kielikuvilla ja rakenteilla sekä laulussa sellaisilla painotuksilla, että minulle tulee valitettavasti mieleen liikaa jo olemassa olevat bändit ja biisit. Voi olla, että tässä tehdään musaa ihan vilpittömästi ja lainauksia tulee tiedostamatta, mutta pieni matkimisen maku nyt minulle jää.

Vähän sama homma kuin sillä Yhdeksäs elämä -bändillä.

No sithän mä saan parhaat palat yhdessä paketissa, kun en pidä Yöstä enkä kauheasti Sir Elwoodistakaan. Very Happy
Takaisin alkuun
SeinäJoe
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 29.3.08 0:04    Viestin aihe: My Space Vastaa lainaamalla viestiä

Kuuntelin tuolta kyseistä bändiä,kun kiinostuin näistä viesteistä että kyseessä on sellainen "omituinen tsekotus".

No,piano bändissä ei tee Nohevasta S.E.H.V ä ,lähellekkään,yhdessä biisissä ihan hetken.

Sanoisin että sellainen köyhän miehen Kolmas Nainen,soitto ihan jees,mutta lyriikat kusee,mutta 10+ siitä että pojat ovat paikkakunnalta (?) kun mainitsivat paikat,LETKU,RIO JA LENTÄVÄ.

Ja HOX,HOX.

Tämä "arvostelu" vain näiden biisien kuuntelulla.

Täytyy tarkkailla ilmoituksia ja mennä tsekkaan livenä jos jossain täälläpäin soittavat.

-KiittiHei-
tuhnusielu
Tulokas
Tulokas

LähetäLähetetty: 2.4.08 13:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tämä noheva bändihän on aivan loistava,tulee oikein hyvälle tuulelle ku kuunteloopi.menee meitillä top 6 aivan saletisti.
tulee näköjään kuopion gloriaan akustisesti 10.4!!!!
Takaisin alkuun
Inkivääri
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 3.4.08 20:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhnusielu kirjoitti:
tämä noheva bändihän on aivan loistava,tulee oikein hyvälle tuulelle ku kuunteloopi.menee meitillä top 6 aivan saletisti.
tulee näköjään kuopion gloriaan akustisesti 10.4!!!!

Harmi kun on arki-ilta, pitää jättää väliin. Confused
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Muu musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa