| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
karkki76 Rokkari

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sari Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 4.8.07 12:44 Viestin aihe: |
|
|
Karkki, kiitos keikkakomenteista ja hyvistä kuvista.Kiva kuulla,että hyvä keikka on tiedossa ensi viikonloppuna.En alunperin uskonnutkaan ettei juttu toimisi!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 4.8.07 14:00 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos hyvistä kommenteista. Minä kyllä huvituin noissa kuvissa hivenen Paulin kuteista, tai pikemminkin siitä noin kahta numeroa liian suuresta paidasta. Onkohan mies ajatellut vaatekaupassa, että ei jaksa sovittaa, ainakin sopii päälle. Tai jospa sattuu lihomaan, niin ei oo heti pieni... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
karkki76 Rokkari

|
Lähetetty: 4.8.07 14:52 Viestin aihe: |
|
|
Kasvunvaraa täytyy olla
Oli kyllä sen verta magee meininki kuteista huolimatta että tarkoitus olis lähtee 18.8. tonne Vantaalle Kultakaivokseen ja sen jälkeen onkin tuo kivenheiton päässä oleva keikka 1.9. 8) _________________ Hetken meitä onni hipaisi, mä tunsin sen.
Sit se meitä karkuun kipaisi, kikattaen.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Avaruusnainen Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 4.8.07 20:52 Viestin aihe: |
|
|
Kulkihan tuo soitanta ihan hyvin ja oli kiva kuulla Paulia jälleen livenä, mutta noista Kolmannen Naisen biiseistä ei kaverin kanssa oikein innostuttu. Kun on niitä aikanaan niin fiilistellyt ja parikymmentä vuotta Paulia fanittanut, niin ei oikein jonkun Testivoittajan vähän "hengettömäksi" jääneet versiot tuntuneet samalta. Tästä Paulille mainittiinkin keikan jälkeen, valitettavasti vaan taidettiin asetella sanamme hiukan huonosti ja hän taisi vähän närkästyäkin mielipiteistämme. No, ehkä me pitemmän linjan fanit voidaan olla eräänlainen kiviriippakin siinä mielessä, että aina verrataan jokaista suoritusta johonkin. Mutta puhtaalta pöydältä nyt vaan ei pääse enää tuollaisen uran jälkeen aloittamaan...
Olisihan se kivempi tietysti kuunnella vain kehuja. Valitettavasti ei päästy niitä sitten enää antamaan, mutta eiköhän joku muu sen puolestamme tehnyt. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
karkki76 Rokkari

|
Lähetetty: 5.8.07 7:23 Viestin aihe: |
|
|
| Avaruusnainen kirjoitti: | Olisihan se kivempi tietysti kuunnella vain kehuja. Valitettavasti ei päästy niitä sitten enää antamaan, mutta eiköhän joku muu sen puolestamme tehnyt. | Kuule ihan vissiinkin teki ja mä kyllä Tykkäsin Paljon. _________________ Hetken meitä onni hipaisi, mä tunsin sen.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 5.8.07 21:45 Viestin aihe: |
|
|
Olinpa siellä minäkin, ja täytyy sanoa että spontaanisti toteutettu iltareissu kannatti (paitsi että aamuyön puolellehan se meni, myöhäisestä soittoajasta johtuen).
Tällä palstalla on vaikutettu epäileväisiltä ja kriittisiltä Testivoittajan suhteen, mutta ainakaan minä en todellakaan ole sitä tuon keikan jälkeen. Meininki on tosiaan selvästi groovaavaa, toisin kuin myspacen biiseistä voi ehkä päätellä. Se perusjunttaava rokkipoljento puuttuu lähes tyystin. Ja mikä hauskinta, sopivan häröä, rentoa ja uskaliasta jammailua saatiin kuulla useammassakin biisissä. Ote oli siis kaikin puolin jotenkin irtonaisempi ja kokeilevampi kuin Perunateatterin keikoilla. Ainakin minä olin moisesta suu ja mieli ihan messingillä
Oli niitä uusia biisejäkin tosiaan useampia, joista mikä lie Järvinen ja Virtanen sai aikaan sellaisen hysteerisen naurukohtauksen, että se tyrskähteli pintaan vielä paluumatkallakin. Aivan loistava biisi! Siinäkin instrumentaaliosuus oli ihan huh. Ja perinteisemmän oloisista biiseistä tosiaan esimerkiksi Rallatellen jäi mieleen.
KN:n biisien soittamisesta en minäkään niin kauhean innoissani ollut, vaikka oikeutuksen ne saivat sillä että bändi oli tehnyt niistä aivan omannäköisensä versiot. Silti odotan ja toivon että Testivoittaja alkaa kulkea ensiaskelten jälkeen ihan omaa polkuaan. Tykkäsin kovasti tuollaisesta hiukkasen kieli poskessa mutta silti tosissaan ja taidokkaasti -meiningistä. Tuollaista ei ehkä olisi Kolmannelta Naiselta suvaittu. Minusta on jotenkin hienoa nähdä Pauli tekemässä tuollaista juttua ja nauttimassa tekemisestään. Tunnelma on vapautunut ja tuntuu siltä, että melkeinpä mitä vain voi tapahtua. Lisää! _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 6.8.07 11:21 Viestin aihe: |
|
|
| Tyttö taksissa kirjoitti: | Oli niitä uusia biisejäkin tosiaan useampia, joista mikä lie Järvinen ja Virtanen sai aikaan sellaisen hysteerisen naurukohtauksen, että se tyrskähteli pintaan vielä paluumatkallakin. Aivan loistava biisi!  |
Juu, se oli kyllä hauska veto ja aiheutti hilpeyttä yleisössä. Ja mieluummin tosiaan noita uusia biisejä kuuntelisikin, mutta eihän niitä ymmärrettävästi ole Testivoittajan kanssa ehtinyt vielä kertymään. Levyäkään ei kuulemma ole tulossa vielä ihan hetkeen, joten saas nähdä miten lähtee tuo keikkailu kulkemaan. Ainakaan joku Paulin kanssa jutelleista ei edes tiennyt, että kyseessä on Testivoittaja eikä Perunateatteri...no, eihän keikkailmoituksissakaan ollut kuin Paulin itsensä naama.
| Tyttö taksissa kirjoitti: | | KN:n biisien soittamisesta en minäkään niin kauhean innoissani ollut, vaikka oikeutuksen ne saivat sillä että bändi oli tehnyt niistä aivan omannäköisensä versiot. Silti odotan ja toivon että Testivoittaja alkaa kulkea ensiaskelten jälkeen ihan omaa polkuaan. |
Minulle taas just tuo versiointi oli vähän liikaa. Paulin biisejähän ne toki ovat, mutta Perunateatterin aikainen tuotanto olisi riittänyt ihan hyvin ja sopinut tyyliltäänkin paremmin kokonaisuuteen. Mutta kuten sanottu (ja toivottu), kyllä se omakin polku siitä varmasti alkaa tallautua - jos sitä halutaan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 6.8.07 11:32 Viestin aihe: |
|
|
| Avaruusnainen kirjoitti: | Ainakaan joku Paulin kanssa jutelleista ei edes tiennyt, että kyseessä on Testivoittaja eikä Perunateatteri...no, eihän keikkailmoituksissakaan ollut kuin Paulin itsensä naama.
- -
Minulle taas just tuo versiointi oli vähän liikaa. Paulin biisejähän ne toki ovat, mutta Perunateatterin aikainen tuotanto olisi riittänyt ihan hyvin ja sopinut tyyliltäänkin paremmin kokonaisuuteen. |
Ensinmainittuun se kommentti, että Testivoittajalla ei mitä ilmeisimmin taida vielä olla omaa keikkajulistetta olemassa. Kertoo sekin, kuinka alkuvaiheessa asia vielä on. Kyl se siitä. Mutta tietysti tuollaiset jutut kannattaisi hoitaa kuntoon mahd pian, niin ei olisi sitten myöhemmin vaikeaa takoa uutta nimeä yleisön tajuntaan.
Samaa mieltä siitä, Perunateatterin biisit ja nämä uudet tuntuivat luonnollisemmalta jatkumolta, jossa KN-biisit olivat vähän turhan oloisia sivupolkuja - hauskoista versioista huolimatta. Monta Perunateatterin hienoa biisiä jäi soittamatta, ja niiden uusista versioista olisin ollut enemmän kiinnostunut. Mutta bändihän tekee mitä se haluaa, ei se jokaisen toiveita ja mieltymyksiä voi kuunnella  _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Sari Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 6.8.07 13:36 Viestin aihe: |
|
|
Olisiko kellään muistissa biisilistaa?Saisi esimakua soitannasta.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 6.8.07 17:22 Viestin aihe: |
|
|
| Lainaus: | | Meininki on tosiaan selvästi groovaavaa, toisin kuin myspacen biiseistä voi ehkä päätellä. Se perusjunttaava rokkipoljento puuttuu lähes tyystin. Ja mikä hauskinta, sopivan häröä, rentoa ja uskaliasta jammailua saatiin kuulla useammassakin biisissä. Ote oli siis kaikin puolin jotenkin irtonaisempi ja kokeilevampi kuin Perunateatterin keikoilla. Ainakin minä olin moisesta suu ja mieli ihan messingillä |
Loistavaa! PT:n keikoillahan oli jonkin verran sitä jammailua, mutta erittäin hyvä jos kerran sitä viedään eteenpäin. Tahtoo keikalle! Jammailua, kokeilua huumorilla mutta tosissaan, muttei otsa kurtussa. Osuu minuun... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 7.8.07 8:53 Viestin aihe: |
|
|
| Tyttö taksissa kirjoitti: | Mutta bändihän tekee mitä se haluaa, ei se jokaisen toiveita ja mieltymyksiä voi kuunnella  |
No niinpä, mutta toivotaan että se edes pikkasen kuuntelisi meidän vanhojen fanien piipitystä, jotka olemme vuosien varrella kuitenkin melko lailla panostaneet keikkoihin, levyihin ja "puskamarkkinointiin"...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
karkki76 Rokkari

|
Lähetetty: 7.8.07 12:25 Viestin aihe: |
|
|
| Tyttö taksissa kirjoitti: | Mutta bändihän tekee mitä se haluaa, ei se jokaisen toiveita ja mieltymyksiä voi kuunnella |
Totta. En mä silti usko et Pauli mitään epäkaupallista lähtee tekemään, pakko kai jokaisen artistin ja bändin on miettiä mikä myy ja mikä taas ei. Mulla ei oo valittamista, edelleen jossain maanpinnan yläpuolella keikan jälkeen ...ja tuo PIILOSSA on niiiiiiin hyvä, kolahtaa ihan kybällä 8) 8) Huuto.netistä etsiskelin sinkkua, ei ollu tällä hetkellä eli jos joku onnellinen niitä ihan ylimääräisiäkin omistaa niin ottakoon toki yhteyttä  _________________ Hetken meitä onni hipaisi, mä tunsin sen.
 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 7.8.07 15:23 Viestin aihe: |
|
|
| karkki76 kirjoitti: | | Totta. En mä silti usko et Pauli mitään epäkaupallista lähtee tekemään, pakko kai jokaisen artistin ja bändin on miettiä mikä myy ja mikä taas ei. |
Varmasti jossain määrin miettii kyllä, vaikka tuskin Pauli mikään maailman laskelmoivin artisti on. Ja toisaalta, tuossakin mielessä on takuulla kannattavampaa panostaa uusiin biiseihin kuin vanhojen hyväksi havaittujen uudelleen versiointiin Mutta tosiaan, ymmärrän kyllä varsin hyvin että vielä tässä vaiheessa niin tekevät. Pakkohan siihen settilistaan on biisejä saada jos meinaa keikkaa vetää, ja tuollainen on varmasti hyvä keino hitsauttaa bändiä yhteen. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Soso Käyttäjä

|
Lähetetty: 13.8.07 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Moikka!
Itsekin olin paikalla katsomassa bändiä... Ensi kohtaaminen Testivoittajan kanssa.
Omaan makuuni mielestäni liian paljon sovitettu uuteen uskoon nämä "vanhat ja hyväksi" havaitut biisit. Biisien tempoa on laskettu, vaikka itse tykkään "nopeista". Itselleni ei ainakaan ekalla kerralla uponnut urkujen pimputus, oli liian häiritsevänä taustalla.. tuli lähinnä mieleen gospel -musiikki.
Olen aina tykännyt Paulin sanoituksista ja siitä, että ns. kitarat ovat vahvana esillä, tarkoittaen tällä ihan perusrokkia. Nyt ollaan menty etäämmäksi tästä genrestä. Tämän perusteella MINUN mielestä on menty huonompaan suuntaan, mutta varmasti joku muu on toista mieltä... niin kuin jo tässä keskustelussa huomaakin. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|