nukkavieru Käyttäjä

|
Lähetetty: 3.9.06 0:39 Viestin aihe: Hanhiniemi/Laine Oikoratafestareilla 01/09 |
|
|
Mahtoiko kukaan muu tältä foorumilta kunnioittaa läsnäolollaan tämän duon soitantaa Kerava-Haarajoki-Mäntsälä-Lahti -oikoradan avajaisissa?
Harvemmin on ollut tilaisuus nauttia useammasta keikasta saman päivän aikana.. 8) Allekirjoittanut bongasi 3/4 noista keikoista perjantaina. Suomen Chicago jäi väliin, kun sitä aikataulullisesti ei ollut mahdollista nähdä missaamatta sitten vastaavasti toista keikkaa. Olisi tarvinnut olla aikamoinen "ruusperi" ehtiäkseen noille kaikille.
Setti oli sama (ainakin noissa kolmessa) kaikissa, ainoastaan biisijärjestys vaihteli: Ikävä, Sano mulle jotakin, Harhaluoti, Jos se ois helppoo, Vieraslista ja Liverpool. Mäntsälän setissä kuultiin vielä bonuksena Joki.
Mukavahan noita klassikoita oli kuunnella ja poikia tietysti nähdä. 8) Maltan tuskin odottaa sitä mahdollista rockbändin perustamista ja uuttakin matskua. Hyvä tosin näinkin. Akustisesti nuo biisit toimivat todella mainiosti.
Mahtaakohan Pauli ja Tommi aiemmin olla esiintyneet puolenpäivän jälkeen.. Vika settikin oli ohi jo hyvissä ajoin ennen salkkareita.  _________________ Lisää limsaa mun paukkuun, kun mun puhe alkaa sammaltaa.. |
|