Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Hanhiniemi/Laine Oikoratafestareilla 01/09

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Keikat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
nukkavieru
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 3.9.06 0:39    Viestin aihe: Hanhiniemi/Laine Oikoratafestareilla 01/09 Vastaa lainaamalla viestiä

Mahtoiko kukaan muu tältä foorumilta kunnioittaa läsnäolollaan tämän duon soitantaa Kerava-Haarajoki-Mäntsälä-Lahti -oikoradan avajaisissa?

Harvemmin on ollut tilaisuus nauttia useammasta keikasta saman päivän aikana.. 8) Allekirjoittanut bongasi 3/4 noista keikoista perjantaina. Suomen Chicago jäi väliin, kun sitä aikataulullisesti ei ollut mahdollista nähdä missaamatta sitten vastaavasti toista keikkaa. Olisi tarvinnut olla aikamoinen "ruusperi" ehtiäkseen noille kaikille. Wink

Setti oli sama (ainakin noissa kolmessa) kaikissa, ainoastaan biisijärjestys vaihteli: Ikävä, Sano mulle jotakin, Harhaluoti, Jos se ois helppoo, Vieraslista ja Liverpool. Mäntsälän setissä kuultiin vielä bonuksena Joki.

Mukavahan noita klassikoita oli kuunnella ja poikia tietysti nähdä. 8) Maltan tuskin odottaa sitä mahdollista rockbändin perustamista ja uuttakin matskua. Hyvä tosin näinkin. Akustisesti nuo biisit toimivat todella mainiosti.

Mahtaakohan Pauli ja Tommi aiemmin olla esiintyneet puolenpäivän jälkeen.. Laughing Vika settikin oli ohi jo hyvissä ajoin ennen salkkareita. Twisted Evil
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Keikat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa