|
||||||||
| kirsi Tosimegarokkari ![]() Liittynyt: 02 Lok 2004 Viestejä: 719 Paikkakunta: Helsinki |
|
|||||||
| Kari Käyttäjä ![]() Liittynyt: 15 Elo 2006 Viestejä: 21 Paikkakunta: Oulu |
Eli tuskin olen kovin paljon väärässä. 3.N oli The Bändi, Rockradiokamaa ja Perunateatteri The Projekti, Radio Nova kamaa. Onhan siinä nyt iso ero. ;) Ja mitä se lopultakin haittaa, vaikka bändeissä on eroa kuin, sanotaanko nyt, yöllä ja päivällä? Perunateatterillakin homma näytti svengaavan kuin hirvi, kun saivat lisämateriaalia keikalle. Studiolevytkin olivat tietyllä tavalla tasaisempia kuin Kolmas Naisen vastaavat. _________________ Tee hyvä työ ja kaada lisää limsaa mun paukkuun, kun mun puhe alkaa sammaltaa Tee hyvä työ ja nosta varoittava etusormi, silloin kun ei Liverpoolii oikein kande kannustaa Kovaan ääneen ainakaan |
|||||||

| Tää on viimeinen kerta kun puutun enään puutun
tähän asiaan. Mutta kahden keikan kokemuksella voit Kari tuskin kovin asiantuntevia kommentteja heittää keikkatarjonnasta Perunateatteri oli pystyssä yli 10 vuotta suunnilleen saman ajan kuin Kolmas Nainenkin. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|

| [quote:10db902fdf=kirsi]Tää on viimeinen kerta kun puutun enään puutun tähän asiaan. Mutta kahden keikan kokemuksella voit Kari tuskin kovin asiantuntevia kommentteja heittää keikkatarjonnasta Perunateatteri oli pystyssä yli 10 vuotta suunnilleen saman ajan kuin Kolmas Nainenkin. | |

| Hyviä bändejä molemmat,vain vähän erilaisia. |
|

| ja pa***at.En viitti enää. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|

| hyvä Kirsi että oot urhoollisesti jaksanu puolustaa PT:a. Muuten mä en edelleenkään oikein pääse tähän vertailuideaan kiinni; molemmista tykkään enkä osaa yleistää yksiselitteisesti "että 3N:n biisit on sellaisia ja PT:n biisit tällaisia". Tunne on tärkeämpi kuin analyysi. Ehkä mulle on käynyt samoin kuin sille entiselle kananpojalle eli kun oon ensin tutustunut PT:iin ja hyväksi havainnut (aika monen menneen keikan kokemuksella) niin siihen oon myös tiukemmin leimautunut. Silti odottelen kuin kuuta nousevaa näitä 3N:n keikkoja. _________________ mitä sanat tarkoittaa |
|

| Korvaani pisti väite että Perunateatteri on Radio Nova kamaa. Kun en ole radiota kuunnellut vuosiin, en ymmärrä mitä vertaus tarkoittaa. Voisiko joku selittää?
Minusta Perunateatteria ja Kolmatta Naista ei ole pakko vertailla. Ne olivat erilaisia bändejä erilaisina aikoina. Vaikka täytyy myöntää, että aluksi kuvittelin minäkin että PT on IIINainen kakkonen. Tämän käsityksen poistamiseen riitti yksi keikka. Perunateatteri muuten keikkaili paljon. Ja oli nimenomaan bändi eikä vain Hanhiniemen projketi. Projektiajattelun mukaanhan Kolmas Nainen olisi ollut Pesolan Sakarin projketi ja ei kai kukaan tosissaan ajattele niin. _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|

| Täytyy kyllä rehellisesti sanoa, että Kolmas Naisen ja Perunateatterin vertaaminen on vähän sama asia, kuin verrata isää ja äitiä, että kummasta tykkää enemmän. Tietenkin jokaisella on oma käsityksensä siitä, mutta tuskinpa isän ja äidin eroavaisuuksista kannattaa kovin paljoa ainakaan ääneen pohdiskella. Kumpaakin rakastaa suunnilleen yhtä paljon. Sama juttu, jos on lapsia. Kummasta tykkää enemmän, tyttärestä vai pojasta. Tätäkään en kehtaisi ääneen julkistaa.
En arvannut alunperin, että kuinka pahasti kimpaannutan Kirsin, kun alan vertaamaan bändejä. Jos olisin tiennyt, olisin mahdollisesti jättänyt vertailematta. En tunne palstan ja Kirsin kirjoitushistoriaa, joten omalta osalta tämä vertailu lähti spontaanisti. Ei ollut tarkoitus ärsyttää ketään, vaan pohtia mahdollisimman syvällisesti bändien eroja eikä pelkästään nokitella. Sen verran on tullut seurattua molempia bändejä, että ajattelin minulla olevan riittävän paljon tietoa molemmista vertailuun. _________________ Tee hyvä työ ja kaada lisää limsaa mun paukkuun, kun mun puhe alkaa sammaltaa Tee hyvä työ ja nosta varoittava etusormi, silloin kun ei Liverpoolii oikein kande kannustaa Kovaan ääneen ainakaan |
|

| [quote:d5e4bf9262=Päivi]Korvaani pisti väite että Perunateatteri on Radio Nova kamaa. Kun en ole radiota kuunnellut vuosiin, en ymmärrä mitä vertaus tarkoittaa. Voisiko joku selittää? | |

| Ja tietenkinhän minun avaukseni ja pohdiskeluni alkoi väärässä osiossa, joten pahoittelut siitä. _________________ Tee hyvä työ ja kaada lisää limsaa mun paukkuun, kun mun puhe alkaa sammaltaa Tee hyvä työ ja nosta varoittava etusormi, silloin kun ei Liverpoolii oikein kande kannustaa Kovaan ääneen ainakaan |
|

| Et sä mua sen kummemmin kimpaannuttanut muulla kun tolla
kirjoitus tyylillä. Tuli vähä okaakkelimainen olo-tiedäthän. kaikentietää................. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|

| Pakko minunkin kommentoida tähän, vaikkei kahta täysin erilaista bändiä tosiaan kannattaisikaan vertailla...
Mutta väite siitä, että PT olisi ollut ns. radionovakamaa, ei paljon enempää voisi minusta mennä metsään!!! Enemmänhän noilla soittolistakanavilla soi 3.N kuin PT. Kolmas Nainen teki enemmän hittihakuisempaa musiikkia kuin Pottuteatteri... Itse olin aikoinani 3.N fani, ja bändin lopettamisen jälkeen meni aika pitkään, etten suostunut PT:a edes kuuntelemaan (kuvittelin, ettei niin hyvän bändin jälkeen olisi mahdollista tulla lähellekään mitään yhtä hyvää). Mutta kun vihdoin sitä kuulin koko levyllisen ja näin ensimmäisen keikan, niin menetin sydämeni lopullisesti. Ja levy levyltä bändi vain parani... Siksi minulle (enkä ole todellakaan ainoa) olikin SUURI pettymys, kun bändi päätti lopettaa. Tuntui niin väärältä, että se tapahtui vielä aivan uskomattoman hienon levyn jälkeen (Kaikki rakkaudesta on minusta kokonaisuutena niin loistava levy, ettei monta sellaista ole Suomessa tehty). Toisaalta se oli kai ymmärrettävää. Levyä ei jostain syystä noteerattu niin paljon kuin se olisi ansainnut. (täällä foorumilla on siitä aikaisemminkin kirjoitettu moneen kertaan). Suomen kansalla on huono musiikkimaku. Näin kesällä 3:N:n keikan (tai oikeastaan Oy Jee Ab:n), ja kyllähän toki sielläkin viihdyin. Mutta tuli vielä enemmän ikävä PT:n keikkoja... Toivon totisesti minäkin, että Pauli vielä uuden rokkibändinkin perustaa, muuten menee hyvä mies aivan hukkaan! |
|
| Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
||
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa |