| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 29.6.06 22:55 Viestin aihe: Vailla Naista |
|
|
Oletteko kuulleet bändiä Vailla Naista? Itse olen bändin keikat missannu aina. Viimeksi tänään, jolloin Vailla Naista esiintyi Raffaellon terassilla. Oliko ketään foorumilaista paikalla? _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 3.7.06 0:59 Viestin aihe: |
|
|
Olen nähnyt. Bilebändinä menee ihan hyvin, onhan se ilo kuulla hyviä biisejä hyvin esitettyinä, mutta ei sille voi mitään että varsinkin laulusoundia vertaa väkisinkin. Vailla Naisen solistilla ei ole niin soul ja taipuisa ja räkäinen soundi kuin Paulilla, vaan kliinisempi ja varovaisempi. Mutta laulaisipa siinä sitten kuka tahansa, epäilen ettei se tuntuisi riittävältä. Annettakoon hänelle siis armoa  _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 3.7.06 9:14 Viestin aihe: |
|
|
Originaaliahan ei voita mikään. Mutta voihan Vailla Naista tuoda jotain lohtua Kolmannen Naisen ikävään. _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 3.7.06 21:53 Viestin aihe: |
|
|
Bändi kuulostaa kiinnostavalta. Ensimmäisenä tuli mieleen, että miksi ihmeessä rajoittua 3N:n repertuaariin, kun voi soittaa lisäksi Perunateatterin loistavia tsibaleita. Otan kantaa bändin soitantaan heti kun olen kuullut sitä.
LISÄYS: No okei, ovathan 3N ja PT ihan eri bändejä. Ehkä perustan itse bändin, jonka nimi on Without Potatoes. ;) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mooch Rokkari

Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 207 Paikkakunta: Kaunis kaupunki
|
Lähetetty: 3.7.06 23:12 Viestin aihe: |
|
|
Kerran olen kyseistä orkesteria kuullut. Viimeistään Tästä asti aikaa kohdalla oli pakko paeta ravintolasta. Ei se vaan... ei ei ei.  _________________ Kun näätte tähtitaivaan niin muistakaa
se kauas näkyy mikä kimaltaa - hymy ja kyynel. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 4.7.06 8:24 Viestin aihe: |
|
|
Without Potatoes kuulostaa hauskalta.
Kun ensimmäisen kerran vuosia sitten kuulin, että on olemassa bändi joka soittaa vain Kolmatta Naista, idea vaikutti hyvältä. Mutta luulen, että myös minä Moochin tavoin pakenisin paikalta jossain vaiheessa kotiin kuuntelemaan The Kolmatta Naista. _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 4.7.06 15:09 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | | Ehkä perustan itse bändin, jonka nimi on Without Potatoes. ;) |
Tai Potut pottuina Varsinkin kun menivät originaalin lopettamaan, heh. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|