| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
nukkavieru Käyttäjä

|
Lähetetty: 27.2.06 20:08 Viestin aihe: Pauli Uusihanhiniemi.. |
|
|
8)
..hurahti kisatohinassa pahasti curlingiin ainakin maanantain Iltalehden mukaan.
Oikeampi olettamus lienee kuitenkin Iltalehden toimittajan lapsus, kun Paulin kuva eksyi "Uusiksen" kuvan viereen. Kuvatekstin alla Pauli-ystävämme ei kommentoinut edes curlingia vaan tuota lätkän murheellisesti päättynyttä olympiafinaalia. Paulikin on siis urheiluhullu!  _________________ Lisää limsaa mun paukkuun, kun mun puhe alkaa sammaltaa.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 27.2.06 20:20 Viestin aihe: |
|
|
Voi kun tulis Pauli & uusiperunateatteri ! _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mooch Rokkari

Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 207 Paikkakunta: Kaunis kaupunki
|
Lähetetty: 27.2.06 22:49 Viestin aihe: |
|
|
Ja niin kuin minuakin katottiin kieroon ennen kisoja, kun ilmoitin seuraavani ainoastaan miesten kumparelaskun finaalin sekä curling-pelejä. No, eivätpähän katso enää. 8) Hauska oli kyllä seurata töissä totaalisesti kyseiseen lajiin hurahtaneita immeisiä... osa pisti oikein nauhallekin pelejä!
Jaa, kattoinhan mä tuota lätkäfinaalia viisi minuuttia alusta. Totesin, että Ruotsi voittaa ja lähdin hiihtämään... että ei jäänyt pelkkään curlingiin ja kumpareiluun.  _________________ Kun näätte tähtitaivaan niin muistakaa
se kauas näkyy mikä kimaltaa - hymy ja kyynel. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 28.2.06 21:07 Viestin aihe: |
|
|
Uusihanhiniemi nauratti.
Vaikka minen nyt täysin täysin ymmärtänyt tuosta nukkavierun selostuksesta, että mikä siinä Iltalehden jutussa meni pieleen... : |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|