| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 14.12.05 23:27 Viestin aihe: Takkuilua |
|
|
Parina viime päivänä mulla on ollut vaikeuksia sekä sisään että ulos kirjautumisessa. Kumpikin pitää tehdä vähintään kaksi kertaa, että jotain tapahtuu. Uusista viesteistä ilmoittavaa keltaista väriä ei esim. tänään näkynyt lainkaan. Eilen taas se ei suostunut poistumaan ollenkaan viestin lukemisen jälkeen. Nämä ilmiöt ovat olleet sekä koti- että työkoneellani.
Onko muilla ollut ongelmia? _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 14.12.05 23:36 Viestin aihe: |
|
|
| Nyt lähiaikoina ei ole minulla ollut mitään ongelmia, kunnes nyt juuri äsken piti kirjautua uudestaan kun aloin kirjoittamaan viestiä. Ja lisäksi toi uudesta viestistä ilmoittava keltainen väri ei myöskään näyttänyt näkyvän. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Lissu Hevikäyttäjä

Liittynyt: 03 Lok 2004 Viestejä: 101 Paikkakunta: Pohjois-Suomi
|
Lähetetty: 15.12.05 22:11 Viestin aihe: |
|
|
Ärsyttävää kun sisäänkirjautumisen jälkeen ei saa linkkiä "katso viime käyntisi jälkeen tulleet viestit".
(Onko tämä mun viesti 5000:s? ) _________________ *liian rikas raittiiksi ja politiikkaan rehti* |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 15.12.05 22:21 Viestin aihe: |
|
|
| Lissu kirjoitti: | Ärsyttävää kun sisäänkirjautumisen jälkeen ei saa linkkiä "katso viime käyntisi jälkeen tulleet viestit".
|
Sama ongelma mulla, en tiedä mistä johtuu. Selvitellään.
| Lissu kirjoitti: |
(Onko tämä mun viesti 5000:s? ) |
On!  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 17.12.05 18:11 Viestin aihe: |
|
|
JAKE auta!!!!!
Tänne ei pääse suorilla linkeillä.Mä pääsin tänne universalmusicin sivujen kautta.
Ei täällä ole käynyt muitakaan.
No hupsis onhan Pekkakin vieraillut täällä tänään.
Mites mä joudun aina forumerin sivuille.Voi nenä...... _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 24.1.06 0:17 Viestin aihe: |
|
|
Tänään minulle selvisi, kuinka saan keltaiset ilmotukset uusista viesteistä eri keskusteluketjuissa esille: suljin foorumin ikkunan vahingossa heti kirjautumisen jälkeen. Kun palasin foorumiin, keltaiset värit olivat tulleet takaisin. Onhan tämä helpompi keino kuin kirjautua aina kahteen kertaan.
Merkillistä miten pienistä asioista sitä voi tulla iloiseksi.  _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 24.1.06 9:42 Viestin aihe: |
|
|
No vitsi mulle kävi samalla tavalla.
Näyttö oli kun joulukuusi.Eipä noita keltaisia läpyköitä ookaan näkynyt aikoihin.
Wau. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|