hellu Hevikäyttäjä

|
Lähetetty: 19.10.04 9:26 Viestin aihe: musiikki |
|
|
Olen nyt omistanut Perunateatterin Kaikki rakkaudesta levyn reilun viikon. On tullut kuunneltua se useampaan kertaan ja vaikken haluaisi asettaa PT:n tuotantoa mihinkään järjestykseen, tuntuu silti, että tämä on hyvä, jopa paras. Olen aina pitänyt Paulin sanoituksista ja varmaan aikoinaan sen takia löysin tämän musiikinkin. Hanhiniemi on toiminut terapeuttina musiikillaan, kun on ollut vaikeaa. On lohduttanut, piristänyt ym. milloin mitenkin. Aina on tuntunut, että tällaisten sanojen takaa täytyy löytyä tunteva ja hieno mies! Nyt tämä uusi cd yllättää musiikillaan. Olen kaivanut useammankin kerran cd:n kannet esiin ja katsonut kuka yhtyeen tyypeistä on minkäkin kappaleen säveltänyt. Löytyy uusia soittimia ja sävyjä, todella upeita sävellyksiä. Heti ensikuulemalta tiesin,että itselleni koskettavin kappale on "Tervetuloa".
Kyllä siinä omat pettymykset tuli elettyä läpi uudelleen tippa silmässä. Nyt jo kolmen aikuistuvan lapsen äitinä on elämän realiteetit tulleet selviksi. Laulun sanoja voisi käyttää evääksi elämään myös omille lapsilleen, kun lähtevät maailmalle. Pettymyksiä tulee varsinkin ihmissuhteissa, mutta hyvä tietää ettei todellakaan ole ensimmäinen eikä varmasti viimeinenkään.
Suuri KIITOS Paulille ja Perunateatterille!
Ja onnea tällä viikolla 40-vuotta täyttävälle Paulille!!
"se miltä tuntuu enemmän kuin mitä on mua kiinnostaa"
Kirjoitin tämän viestin 19.10. Kuitenkin kaikkiin viesteihini tulee aina päiväykseksi 4.10 eli liittymispäivä. Miksiköhän näin? |
|