| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kaikki rakkaudesta -levyn paras biisi? |
| 1. Suudellaan |
|
13% |
[ 6 ] |
| 2. On kuin ois syksy |
|
11% |
[ 5 ] |
| 3. Mä en tiennyt ikävästä mitään |
|
4% |
[ 2 ] |
| 4. Yöjuna |
|
15% |
[ 7 ] |
| 5. Veljeni John |
|
0% |
[ 0 ] |
| 6. Tervetuloa |
|
13% |
[ 6 ] |
| 7. Hopealuoti |
|
4% |
[ 2 ] |
| 8. Vähät rakkaudesta |
|
0% |
[ 0 ] |
| 9. Tähtihetki |
|
2% |
[ 1 ] |
| 10. Sano mulle jotakin |
|
8% |
[ 4 ] |
| 11. Jätkä taksissa |
|
2% |
[ 1 ] |
| 12. Rakkaus on |
|
24% |
[ 11 ] |
|
| Ääniä yhteensä : 45 |
|
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jake Admin

|
Lähetetty: 2.10.04 17:07 Viestin aihe: Kaikki rakkaudesta -levyn paras biisi? |
|
|
Vaikka tämmönen on periaatteessa järjetöntä, niin äänestäkäähän Kaikki rakkaudesta -levyn parasta biisiä.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
kirsi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 2.10.04 18:59 Viestin aihe: Äänestys |
|
|
Älytöntä?! No en mä tiedä.ihmisethän tykkää eri biiseistä.Nythän nähdään miten jako menee.Itse en oo vielä varma mikä on paras, koska niitä on monta.Kunneltukin on varmaan 10 kertaa ja torstaina LIVEosuus. _________________ Ois ollut hyvä tajuta! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 3.10.04 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Tsö, tsö, kop, kop... Mitenköhän tämä äänestäminen tapahtuu... Vaikeaa on muutenkin päättää, mutta yritetään nyt kuitenkin. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 12.10.04 12:05 Viestin aihe: |
|
|
| Mitä enemmän levyä kuuntelen, sitä kirkkaammin Suudellaan nousee parhaaksi biisiksi. Erittäin hyvänä kakkosena on Rakkaus on. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 12.10.04 12:54 Viestin aihe: |
|
|
| Pkivi kirjoitti: | | Mitä enemmän levyä kuuntelen, sitä kirkkaammin Suudellaan nousee parhaaksi biisiksi. |
Mä olen huomannut saman. Suudellaan on melkeinpä ylivertainen biisi muihin verrattuina. Upea kappale, mutta sitten tavallaan melkein häiritsee, että yksi biisi on niin paljon ylitse muiden. Kai se vaan sitten on niin, että siinä kappaleessa bändi (kaikki jäsenet on merkitty säveltäjiksi) on onnistunut älyttömän hyvin. Toisaalta sitten keikalla monet muut biisit vasta pääsevät oikeuksiinsa, kuten esim. Harhaluoti hopeinen. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Mooch Rokkari

Liittynyt: 12 Lok 2004 Viestejä: 207 Paikkakunta: Kaunis kaupunki
|
Lähetetty: 12.10.04 17:28 Viestin aihe: hmm |
|
|
Suudellaan voisi olla todella hieno biisi, jos se olisi instrumentaalikappale ja lauluosuudet olis vedetty vaikkapa huuliharpulla... Miksei bändit uskalla laittaa levyilleen instrumentaalibiisejä? Joskus kun sanat ovat täysin turhia tai suorastaan pahentavat asioita... : _________________ Kun näätte tähtitaivaan niin muistakaa
se kauas näkyy mikä kimaltaa - hymy ja kyynel. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
irtzu Käyttäjä

|
Lähetetty: 13.10.04 22:25 Viestin aihe: |
|
|
Mistäköhän saisi näitä biisien sanoja tänne vai onko liian iso homma???  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 14.10.04 12:26 Viestin aihe: Re: hmm |
|
|
| Varjo kirjoitti: | | Suudellaan voisi olla todella hieno biisi, jos se olisi instrumentaalikappale ja lauluosuudet olis vedetty vaikkapa huuliharpulla... |
Minä kyllä epäilen, että ilman sanoja ja laulua Suudellaan ei olisi läheskään yhtä hieno. Vilpittömästi.
Itsekin olin välittömästi myyty biisin kuullessani. Se on vähän sellaista rohkeampaa Perunateatteria, jossa ei kuljeta niin orjallisesti peruskaavaa noudattavan laulumelodian talutushihnassa. Hyvä hyvä, lisää tällaista! Minusta tässä biisissä nimenomaan laulu+sanat ja soitto täydentävät hienosti toisiaan, juuri sopivassa suhteessa. Molemmat nousevat oikeuksiinsa nimenomaan tällä sekoituksella. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 14.10.04 12:28 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | | Suudellaan on melkeinpä ylivertainen biisi muihin verrattuina. |
En tiedä uskaltaisinko itse sitä ylivertaiseksi sanoa, nimenomaan koska se on niin erilainen kuin muut. Kirkkaasti kärkeen se kyllä kiilaa. Mutta yhtä hienoja ovat myös monet muut "perinteisemmät" biisit, kuten On kuin ois syksy ja Jätkä taksissa. Kuten nimimerkistänikin voin päätellä, äänestin omaksi suosikikseni nimenomaan viimeksimainittua. Vaikea näitä on mihinkään järjestykseen laittaa, suorastaan mahdotonta, mutta jollain tavalla tuo biisi on koskettanut minua eniten. Se on täydellinen pieni kokonaisuus. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Juha Moderaattori

|
Lähetetty: 14.10.04 15:39 Viestin aihe: |
|
|
| Mulle toi Suudellaan ei oikein levyltä kuunneltuna iske. Minusta tuntuu, että jos bändi pääsee keikalla kunnon hurmokseen ja jamittelee tota pitkästi, niin kyseinen biisi voi olla jotain todella suurta sillä hetkellä. Ens viikon perjantaina sen sitten toivottavasti kuulen. Kommentoin sitten lisää... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Johtaja Tulokas

|
Lähetetty: 14.10.04 22:14 Viestin aihe: On kuin ois syksy |
|
|
| Levyhän on kokonaisuudessaan erittäin loistava, mutta On kuin ois syksy pistää semmosen tunnelman ilmoille ettei mitn rajaa!Se tuo myös mukavan sekavat fiilikset lapuan keikan jälkeiseltä kuunteluhetkeltä keikkabusissa!!!Oli iso humala päällä ja siinä aivan herkisty kun kuorossa sampan kanssa sitä tulkittiin!Rock! 8) |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Ville Tulokas

|
Lähetetty: 15.10.04 19:27 Viestin aihe: |
|
|
No nyt muutaman kerran levyn kuunneltuani.. :
1. Tähtihetki
2. On Kuin Ois Syksy
3. Veljeni John
4. Sano Mulle Jotakin
5. Suudellaan |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tsou Tulokas

|
Lähetetty: 17.10.04 0:19 Viestin aihe: |
|
|
Jaa'a, vaikea päätös
Oon kuunnellut levyn monta kertaa, ja kyllä se varmaan Rakkaus on on. _________________ -Rakkaus on lahjomaton- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Matti Tulokas

|
Lähetetty: 22.10.04 20:41 Viestin aihe: |
|
|
| Rakkaus on,Jätkä taksissa ja On kuin ois syksy |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
jiihoo Käyttäjä

|
Lähetetty: 25.10.04 15:31 Viestin aihe: |
|
|
Ennenkaikkeahan kyseessä on ehjä kokonaisuus, mutta jos yksi biisi täytyy esiin nostaa niin mielstäni se on yöjuna, rakkaus on tulee hyvänä kakkosena.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|