Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Jani Wickholm
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Muu musiikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
karkki76
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 0:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pekka kirjoitti:
Eilen Porvoossa katselin kuinka Idols tähti Wickholmin keikkaa mainostettiin, vain lippuja nopeimmille..mietin median voimaan..
Onhan Wickholm aivan lätynkääntäjä musiikillisesti verrattuna Perunateatteriin, mutta media tekee ihmeitä..no tulee kyllä varmaan kovaa vielä alaskin..

Nyt mä yritän vastata tähän kieli keskellä suuta #-o !

Jani on aivan loistava muusikko =D> joka on tehnyt musiikkia koko elämänsä, ei siis mikään Idols-tähdenlento tyyliin nyt-musta-tulee-laulaja Twisted Evil Exclamation Ja jätkä on niin helvetin lahjakas että soittaa rrrrrokkia vaikka triangelilla ja käsittelee skittaa niin hyvin että taju meinaa lähteä ! Ihmisenä yhdellä sanalla vois tästä satuilla enemmänkin... sanottuna IHANA.

Lätynkääntäjä vrt. PHPT Confused: Huomaan, ettei ole kyseinen sanaseppo koskaan JW:n keikalla ollut, voisi olla mielipiteet hiukkasen toisenlaiset Rolling Eyes Rolling Eyes kun olisi asiasta ottanut ensin selvää. Oma levy on aika hidasta herkistelymusaa, syksyksi ja mahdollisesti aikaisemminkin tulossa rrrepäisevämpi levy My God! eli sitä odotellessa. Elvis-tulkinnat keikoilla ovat NIIN USKOMATTOMIA ettei vastaviin pysty kukaan tässä maassa.

Lätynkääntäjä verrattuna PHPT:iin historiallisessa mielessä, Kolmas Nainen ja sen jälkeen tää on ollut olemassa niin kauan, että niillä on jo oma paikkansa ja uskollinen kuulijakuntansa, johon minäkin jossain määrin kuulun.

Janin äänellä ei tulla kovaa alas, korkeintaan tiputaan sinne, missä myös PHPT on Wink eikä se ole ollenkaan paha juttu, ei todellakaan. Suosio on nyt suurta, Idols-leima karisee koko ajan ja keikoilla kerran käyneet tulevat 99% varmasti uudestaankin 8) Arrow sen verran kova on jätkillä meno ja Janin ääni on rautaa 8) Razz Exclamation Esikoislevy on loistava ja tulossa on vielä parempi, HYVIN SE VETÄÄ Very Happy ja ahkera radiosoitto ja listasijoitukset puhuvat kansankieltä.

Kaikesta ei voi pitää, eikä kaikkien musiikista. Jokainen saa toki mielipiteensä ja ennustuksensa pitää, tässä oli minun Wink ja satun muuten olemaan kaikenlisäksi oikeassa Laughing Laughing 8) !
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kirsi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 0:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jani on lahjakas ja miltei virtuoosi kitaran käsittelijä.Ja olen ollut kahdella keikalla.
Mutta mutta jätkä levyttää ihan vääränlaista musaa.
Siitä rokkijätkästä minäkin pidän.Eka levy oli mulle hirvee pettymys.
millakoo
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 24.4.05 2:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kirsi kirjoitti:
Mutta mutta jätkä levyttää ihan vääränlaista musaa.
Siitä rokkijätkästä minäkin pidän.Eka levy oli mulle hirvee pettymys.

Nimenomaan! Ei ällösöpöilyä vaan juuri biisejä tyyliin Tytöt on kaunistuneet, Popmusiikkia jne. Menoa ja meininkiä ja kunnon suomirockia!

Toivottavasti tosiaan se uusi levy on sitten uudenlaista Jania, niin voisi jopa harkitakin hankkimista. Jos nykyinen linja jatkuu, niin kiitos ei uudellekin levylle.
Ihoni alle, tavuiksi kaikkiin lauseisiin
Näyksi näkyynsä sekoavalle, rakastamaan mua tainnoksiin...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 10:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

karkki76 kirjoitti:
ja satun muuten olemaan kaikenlisäksi oikeassa [quote]

Niin ootkin, hyviä perusteluja. Ja Jani on ihmisenä ihana aivan niinkuin tuo meidän Pauli. Kun Jani laulaa, niin siinä jää Pakariset ja Tuiskut ja kaikki muutkin toiseksi (paitsi Pauli).
Takaisin alkuun
karkki76
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 16:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

millakoo kirjoitti:
Toivottavasti tosiaan se uusi levy on sitten uudenlaista Jania, niin voisi jopa harkitakin hankkimista. Jos nykyinen linja jatkuu, niin kiitos ei uudellekin levylle.

Uusi levy tulee olemaan Janin sanoin "käskyttävämpi" 8) kuin tämä esikoinen Wink eli luvassa rrrrrockia 8) Razz ja upeaa kitarointia ! Sanon uudestaan, että tulkaa ihmeessä keikalle Mr. Green , siellä kuulette kunnon revittelyä ja Jani on live-esiintyjä jos kuka 8) !

Btw, Jani muuten diggailee Paulia 8) ja on ollut keikallakin (ainakin Tapiola Garden jouluk. 04) PHPT:n paita päällä 8) Wink !
kirsi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 18:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tiedän että Pauli on ollut Janin innoittaja jo vuosia.
Olin viime kesänä Semifinaalissa kuuntelemassa kun Jani tulkitsi Kolmatta Naista Wau se oli todella upee keikka. Siksi mä ihmetelenkin levyn laahaavaa fiilistä.
tossa jäbässä on todella ainesta rokkistaraksi.
karkki76
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 24.4.05 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kirsi kirjoitti:
tossa jäbässä on todella ainesta rokkistaraksi.

Puhut vähän mutta asiaa 8) Laughing !
Pekka
Hevirokkari
Hevirokkari

LähetäLähetetty: 26.4.05 0:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wickholm on edelleen lätynkääntäjä ja ilman valtavaa median apua kukaan ei tietäisi hänestä mitään...
Minusta koko Idols oli oksettava ohjelma formatti...

Olen kyllä nähnyt hänen esityksiään tv:stä...

Kääriäinen, Jussi Raittinen ja Badding ovat tehneet niin kovia Elvis covereita, tuskimpa Jani Idollis vielä 10-15v pystyy samaan.

Sorry Jani ei mitään henkilökohtaista...edelleenkin koko Idolis oli syvältä...on törkeää julkisesti tuhota nuoria ihmisiä ja heidän läheisiään isolla medialla....YÖÄK YÖÄK YÖÄK Idols formatille Exclamation

Viimeinen muokkaaja, Pekka pvm 29.4.05 2:30, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 26.4.05 0:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei ole Janin vika että Idols oli p:stä!
Jani olisi tullut mukaan musiikkibisnekseen ilman Idolsiakin, ennemmin tai myöhemmin. Mutta hulluhan hän olisi ollut jos ei olisi käyttänyt tällaista tilaisuutta. Lahjakkaat ihmiset löytävät tiensä aina, jos heillä on sellainen palava HALU musiikintekemiseen kuin Janilla.
En kyllä ymmärrä, miten ihmisiä on tuhottu Idolsilla, sehän oli kai viihdettä.
Ei ole mielestäni reilua verrata vasta-alkajaa konkareihin. Sehän olisi sama asia kuin vertaisi oppipoikaa kisälliin. Ja kun musiikkinautinto on kokonaisuus, niin kyllä minä ainakin katselen mieluummin nuorta miestä kuin Raittista.
Voisitko muuten suomentaa tyhmälle mitä tarkoitat lätynkääntäjällä?
Takaisin alkuun
karkki76
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 28.4.05 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

anja kirjoitti:
Lahjakkaat ihmiset löytävät tiensä aina, jos heillä on sellainen palava HALU musiikintekemiseen kuin Janilla.

Ja kun musiikkinautinto on kokonaisuus, niin kyllä minä ainakin katselen mieluummin nuorta miestä kuin Raittista.

Tääki kyllä saattaa katsella mieluummin Jania kuin Raittista Shocked Laughing Laughing

Peesaan anjaa Wink Arrow lahjakkailla muusikoilla on tapana ennemmin tai myöhemmin tulla pinnalle, jos se tapahtui Idolsin avulla niin SO WHAT Shocked Confused:

Pysyn edelleen kannassani ettei parempaa Elvari-tulkkia tästä maasta löydy 8) vaikka Kääriäinenkin on ihan jees. Nuo kaksi muuta... Rolling Eyes Mutta mielipiteitähän on taas niin monta kuin on ihmistäkin Wink se täytyy aina muistaa.
Pekka
Hevirokkari
Hevirokkari

LähetäLähetetty: 28.4.05 23:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Tääki kyllä saattaa katsella mieluummin Jania kuin Raittista

Katsella musiikkia...hmmm... Idea

Sammy Fox , Sabrina , Janina Fostell ja hänen yhtyeensä heijaavat tissit... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
taidampa liittyä musiikin katseloiden joukkoon minäkin...

Jani Idoll voisi alkaa Perunateatterin lämppäriksi...koska Elvis on keksitty
niin kävisikö nimeksi esim..Pelto-Elvis....plays Elvis....
Takaisin alkuun
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 28.4.05 23:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oi, mikäs sen upeempi keikka kuin Jani ja Pauli samalla keikalla, meille naisille katseltavaa ja miehille kuunneltavaa.
Mutta en ala enää Pekan kanssa tinkaamaan, kun se on muuten niin ihana mies. Onneksi me ollaan Perunateatterin musiikista samaa mieltä.
Takaisin alkuun
Päivi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 29.4.05 0:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aluksi tunnustus: en ole käynyt Jani Wickholmin keikoilla, itse asiassa en tunne hänen musiikkiaan lainkaan. Tässä keskustelussa on kuitenkin tullut esiin muitakin kuin vain Jani Wickholmin musiikkiin liittyviä asioita, jotka jäivät vaivaamaan mieltäni.

Pekka kirjoitti:
Katsella musiikkia...hmmm...

Voi Pekka, kyllähän toki musiikkia myös katsellaan. Yksi syy käydä keikoilla on nimenomaan nähdä bändi, kotonahan voi musiikkia kuunnella myös.

Vuosia sitten olin tosin sitä mieltä, että on aivan järjetöntä käydä keikoilla, koska musiikkihan on kuunneltava, ei katseltava taidemuoto. Tämä mielipiteeni oli todennäköisesti syntynyt silloisesta elämäntilanteestani, johon ei keikoilla käyminen mahtunut. Heti kun se muuttui, aloin käydä keikoilla jälleen ja huomasin, kuinka paljon enemmän musiikista saa irti silloin kun siihen yhdistetään näkeminen.

Kummallisia asioita sitä näköjään voi unohtaa, minäkin kun olen keikoilla käynyt jo vuodesta 1973 lähtien. Yksi ensimmäisiä keikoista oli muuten Wigwamin ja toinen Juice Leskisen & Coitus intin keikka. Molemmat tietenkin Aulavalla. (Aloitin nuorena Wink )

Minua jäi mietityttämään myös keskustelu Idolsin roolista Wickholmin tunnetuksi tulemisessa. Wickholmille Idols oli onnenpotku, joka ehkä oli tarpeen hänen urakehitykselleen. Idolsista voidaan olla monta mieltä, mutta erilaiset musiikkikilpailut ovat tarpeellisia. Muistellaan vaikka erästä Rockin SM-kisaa vuonna 1984...

Takaisin alkuun
Pekka
Hevirokkari
Hevirokkari

LähetäLähetetty: 29.4.05 2:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olet oikeassa Päivi..kyllä musiikkia voi katsella.
Jussi Raittisessa on isona miehenä myös paljon katseltavaa vaikka onkin vanha ja kauan alalla ollut .

Idols ei ole pelkästään laulukilpailu, vaan tositv formatilla tehnyt törky-show, missä "surkimusten" itsekritiikin puuttumisella mässäillään.
Onko sellainen kilpailu kunniakas, jossa huonompaa mollataan ja näytetään se koko kansalle.
Median voima on suuri, mitä jos se tuhoaakin jonkun nuoren?
Nuoren siskon tai veljen?
Puhutaan koulu kiusaamisesta.
Tälläinen julkinen mollaaminen on mitä otollisin aihe aloittaa jonkun mollatun lähisukulaisen kiusaaminen...

Rockin SM84 kisaa ei voida verrata missään muodossa Idolls hörhöilyyn.

SM84 oli bändi kilpailu, ei törkyformattiin perustuva näennäinen kilpailu.

Toivon, että Pakarinen, Tuisku ja Wickholm pärjäävät alalla sekin jälkeen kun heistä on puserrettu kaikki taloudellinen hyöty irti ja uudet Idollsit ovat vallanneet arenan..

Älkää hylätkö heitä silloin!
Takaisin alkuun
karkki76
Rokkari
Rokkari

LähetäLähetetty: 29.4.05 14:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pekka paheksuu Idolsin "huonomman mollaamista" ja itse mollaa täällä minkä ehtii Jania Rolling Eyes ja onpahan keksinyt oivan taiteilija-nimenkin Pelto-Elvis Shocked Arrow Täytynyt olla Idea todellinen neronleimaus, onnittelut keksijälle Rolling Eyes Laughing !

Jokaisella on oikeus omaan kantaansa tässäkin asiassa ja sen voi tietysti kirjoitustaidon hallitessaan asiallisesti ilmaista. Minun mielipiteeni lienee jo käynyt selväksi Wink enkä vaivaudu tähän turhaksi käyneeseen keskusteluun ottamaan enää osaa. Piste.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Muu musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Sivu 1 Yht. 6

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa