| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 14.4.05 18:04 Viestin aihe: Apocalyptica in Tavastia 14.04.2005 |
|
|
Sain lipun tuonne....
Tämä käynee lämppäri bändinä ennen Wenlaa...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 15.4.05 2:55 Viestin aihe: |
|
|
Hitto mikä keikka
Maailman luokan bändi...
Kaksi tuntia mättöä..ei tuntunut pahalta....
Hauska yhdistelmä kaksi narsistia..yksi hevari..ja etsivä Fox Mulder tyylinen kaveri Antero nimeltään.hymyili muuten noin viisi kertaa...
soitti istualtaan takki päällä koko keikan...ja tietenkin rumpali..rumpali oli tosi kovilla..yleisö oli tosi villinä...kaiken ikäisiä ihmisiä oli paikalla.
Ikä skaala oli n.18-60v... Ihan oikeasti näytti että soittajilla oli myös hauskaa...
Kannattaa mennä katsomaan vaikkei hevystä pitäisikkään..
Korvatulpat kannattaa ottaa mukaan...sairaan hyvä soundi oli.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 15.4.05 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Uskotaan. En hevystä pahemmin pidä, yksi kappale aina menee, mutta ei jaksa pitempään.
Aika jänniä nuo tyylijutut, että pitää soittaa takki päällä vaikka varmasti on kuuma. Jean S:lla oli muistaakseni tapana yhteen aikaan soittaa sortseissa. Eipä osaisi kuvitella Paulillekaan muuta tyyliä kuin mihin on totuttu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 15.4.05 10:49 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos Pekka keikkaraportista. Apocalyptica on kiehtonut mieltäni jonkin aikaa, mutta en ole keikalle asti päässyt kertakaan. En myöskään levyjä ole hankkinut.
Hevistä kyllä pidän. Ennen musiikillsta heräämistä David Bowien myötä kuuntelin Led Zeppeliniä, Deep Purplea, Black Sabbathia ja myöhemmin Uriah Heepia (joka kyllä poikkeaa edellämainituista jonkin verran). Silloin siitä musiikista käytettiin termiä jytä. Nykyisestä hevimusiikin ylivallasta esim. suomalaisen musiikin kentässä en kuitenkaan ole kovin innoissani.
Mutta vanhempi hevi, mukaan lukien mm. Van Halen, saa minut hyvälle mielelle ja vie aikamatkalle. Kultakaivoksessa viime lauantaina muussa yhteydessä kehuttu tiskijukka soitti ennen keikka Deep Purplen Black Nightin. Ai että se kuulosti hyvältä! Ystäväni kanssa tosin totesimme ympärillemme katseltuamme, etteivät nämä nuoret taida edes tunnistaa biisiä! _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 15.4.05 13:42 Viestin aihe: |
|
|
Olen nähnyt yhden kerran Apocalyptican livenä (se keikka oli lyhyt, osa jotain isompaa konserttia), ja energia oli kyllä raivoisaa! Harvoin näkee niin hikimärkiä esiintyjiä. Siinä kokoonpanossa ei ollut rumpalia, vain neljä sellistiä. Armotonta mättöä ja tajutonta karismaa, ei voi muuta sanoa. Olin valmis polvistumaan jalkojensa juureen 8) _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
millakoo Tosikäyttäjä

|
Lähetetty: 16.4.05 13:13 Viestin aihe: |
|
|
Apocalyptica on kyllä jees! Siinä saa tukka kyytiä Pari kertaa on tullut nähtyä livenä ja uudestaankin voisi mennä, kunhan vain paikkakunnalle tulisi. Suosittelen minäkin kaikille, vaikkei hevimmästä kamppeesta kovasti tykkäisikään. Harvoin sitä energistä sellomusaa pääsee kuitenkin kuulemaan! _________________ Kuuletko sen, kuuletko, mitä mä tunnen
Vaiti kun hetkessä katselen sua
Muuta en tahdo, kuin saada sut lähelle mua
Ihoni alle, tavuiksi kaikkiin lauseisiin
Näyksi näkyynsä sekoavalle, rakastamaan mua tainnoksiin... |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|