| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
dixi Rokkari

|
Lähetetty: 16.3.05 23:35 Viestin aihe: Perunateatterin sinkut |
|
|
Aloitin kokonaan uuden keskustelun täällä aiheesta, jonka Tyttö taksissa otti esille ketjussa Kaikki rakkaudesta -pudotuspeli: http://perunateatteri.greatboard.com/viewtopic.php?t=173&postdays=0&postorder=asc&start=120&gb=perunateatteri
Laitetaan vielä lainaukset:
| Tyttö taksissa kirjoitti: | Ne biisit jotka ovat monen mielestä hienoimpia jakavat kuitenkin helposti mielipiteitä (kuten minun sydänkäpyseni Jätkä taksissa! ). Tietyllä tavalla Hopealuoti on siis ehkä levyn "helpoin" biisi?
Itse olisin näistä syistä nimenomaan odottanut Hopealuotia ensimmäiseksi sinkkubiisiksi. Se on niin tarttuva ja helposti lähestyttävä. Nuo hiukan monimutkaisemmat ja epätavallisemmat biisit ovat ehkä omalla tavallaan vaikuttavampia, mutta ne myös jakavat mielipiteitä helpommin. Siinä mielessä Hopealuoti on siis varmasti tuon levyn selkeintä hittikamaa.
Ensi kerralla kannattaakin testauttaa sinkkubiisejä meillä foorumilaisilla!
Ja jotta ei jää väärinkäsityksiä: omasta mielestäni hienoimmat biisit eivät välttämättä ole ollenkaan niitä ns. helpoimpia. Eikä sinkkubiisinkään tarvitse missään nimessä välttämättä olla sellainen. Omassa äänestyksessäni On kuin ois syksy on ehkä tämän levyn tärkein sinkkulohkaisu.
P.S. Sinkkubiiseistä voisikin melkein tehdä oman keskustelunsa. Ne kun ovat äärimmäisen tärkeitä siinä, miten ihmiset löytävät levyn ja bändin vai löytävätkö ylipäätään. Vieläkin kun jaksaa ihmetyttää se, miksi tämä levy on jäänyt niin pimentoon... |
Jep. Kumma juttu, että levy jäi musiikinkuluttajilta hieman pimentoon. Sillä levyn tiimoilta ja hieman sitä ennen radiosinkkuina on kuultu Koulu on tyhmää, On kun ois syksy, Sano mulle jotakin ja Hopealuoti. Eli neljä sinkkua on pyörinyt suhteellisen lyhyellä aikavälillä radiosoitossa ja se on paljon. Luulisi aika monelle tulleen selväksi, että Perunateatterilta tulee uutta levyä.
Tosin henkilökohtaisena mielipiteenä sanottakoon, että aika heikkoja biisejä radiosoittoon on laskettu levyltä. On kun ois syksy tosin on aivan loistava - yksi parhaimmista koko bändin tuotannossa - mutta Sano mulle jotakin ja Hopealuoti eivät iske kyllä paljon yhtään. Mutta ovathan ne keveydessään pätevää radiosoittokamaa. Itse en kuitenkaan olisi levyä ostanut niiden perusteella, jos en olisi aiemmin Perunateatteria kuullut.
Mitäs muita sinkkuja Perunateatterilta on julkaistu?
Muistaakseni ainakin nämä:
Kaikille joskus käy niin
Mitä sais olla?
Myrskynsilmään
Perso elämälle
Vieraslista
Siipeen jos sain
Kirka
Joki
Yksinkertaista
Osa näistä taitaa olla pelkkiä radiosinkkuja.
Ja näistä kaikista julkaistuista löytyy varsinaisia bonusbiisejä yhteensä tietääkseni kokonaiset yksi kappaletta! B-puolia kehiin jatkossa, ne on sinkkujen suola. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 16.3.05 23:50 Viestin aihe: |
|
|
| Ois ollut hyvä tajuta on myynnissä huutonetissa cd-sinkkuna |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 16.3.05 23:52 Viestin aihe: |
|
|
| Minkälainen kansi on Hopealuoti cds:ssä? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
dixi Rokkari

|
Lähetetty: 17.3.05 0:57 Viestin aihe: |
|
|
| Pekka kirjoitti: | | Minkälainen kansi on Hopealuoti cds:ssä? |
Käsittäkseni kyseessä on vain radiosinkku. Jokin perusradiopromon kansi siinä varmaan on. Bändin ja biisin tiedot, tuskin muuta.
Ja siis laskin Hopealuodin sinkuksi, koska sitä soitetaan radiossa ja ei ne voi tuulestakaan niitä biisejä repiä, eli jonkinlainen levy siitä on kuitenkin radiokanavia varten tehty. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 17.3.05 2:08 Viestin aihe: |
|
|
Ostamissani "radiosinkuissa" kaikissa ollut kannet.
Koulu on tyhmää Kannessa taustalla koulu ja etualla oikealla kouluvaroitus liikennemerkki jossa lisäkilpi koulu on tyhmää.
On kuin olis syksy cds:ssä tuo kuva ylhäällä vasemmalla Pauli matkalaukun kanssa.
Sano mulle jotakin, kuva Tampereelta vohvelikaupan edestä Pauli ja pojat autossa kuva peilikuvana. Tuolla promokuvista löytyy.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Päivi Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 17.3.05 15:35 Viestin aihe: Re: Perunateatterin sinkut |
|
|
| dixi kirjoitti: | | Tosin henkilökohtaisena mielipiteenä sanottakoon, että aika heikkoja biisejä radiosoittoon on laskettu levyltä. On kun ois syksy tosin on aivan loistava - yksi parhaimmista koko bändin tuotannossa - mutta Sano mulle jotakin ja Hopealuoti eivät iske kyllä paljon yhtään. Mutta ovathan ne keveydessään pätevää radiosoittokamaa. Itse en kuitenkaan olisi levyä ostanut niiden perusteella, jos en olisi aiemmin Perunateatteria kuullut. |
| Tyttö taksissa kirjoitti: | | Itse olisin näistä syistä nimenomaan odottanut Hopealuotia ensimmäiseksi sinkkubiisiksi. Se on niin tarttuva ja helposti lähestyttävä. Nuo hiukan monimutkaisemmat ja epätavallisemmat biisit ovat ehkä omalla tavallaan vaikuttavampia, mutta ne myös jakavat mielipiteitä helpommin. Siinä mielessä Hopealuoti on siis varmasti tuon levyn selkeintä hittikamaa. |
En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että Perunateatterin sinkun tulisi olla "keveydessään pätevää radiosoittokamaa". Sellaistahan radiossa soitetaan muutenkin. Sen sijaan uskon, että esim. Suudellaan toimisi sinkkujulkaisuna. Varsinkin kevään ja kesän lähestyessä intohimoisilla biiseillä on taatusti kysyntää! Suudellaan-sinkulla Perunateatterin olisi myös helppo erottautua muista bändeistä eli saada lisää ostajia levyille ja yleisöä keikoille. _________________ http://paivakavelylla.blogspot.com/ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 17.3.05 16:36 Viestin aihe: |
|
|
Pauli Hanhiniemi ja tanssiva Mao 92-
A) AINA VAIN
B) JOUTILAS
Tälläinen 7-tuuman sinkku on myynnissä. Näitä painettu vain 200 kpl. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 17.3.05 16:42 Viestin aihe: |
|
|
Päivi | Lainaus: | | En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että Perunateatterin sinkun tulisi olla "keveydessään pätevää radiosoittokamaa". Sellaistahan radiossa soitetaan muutenkin. Sen sijaan uskon, että esim. Suudellaan toimisi sinkkujulkaisuna. Varsinkin kevään ja kesän lähestyessä intohimoisilla biiseillä on taatusti kysyntää! Suudellaan-sinkulla Perunateatterin olisi myös helppo erottautua muista bändeistä eli saada lisää ostajia levyille ja yleisöä keikoille | .
Kannatan Suudellaan biisiä sinkuksi *- |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Pekka Hevirokkari

|
Lähetetty: 20.3.05 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Tälläinenkin sinkku on olemassa.
Joskus käy niin ja Joka tulee ekana |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 21.3.05 11:57 Viestin aihe: Re: Perunateatterin sinkut |
|
|
| Päivi kirjoitti: | | En ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että Perunateatterin sinkun tulisi olla "keveydessään pätevää radiosoittokamaa". Sellaistahan radiossa soitetaan muutenkin. Sen sijaan uskon, että esim. Suudellaan toimisi sinkkujulkaisuna. Varsinkin kevään ja kesän lähestyessä intohimoisilla biiseillä on taatusti kysyntää! Suudellaan-sinkulla Perunateatterin olisi myös helppo erottautua muista bändeistä eli saada lisää ostajia levyille ja yleisöä keikoille. |
Joo no siis itse asiassa en minäkään välttämättä ole vakuuttunut tuosta, mutta se vaan tuli mieleen siinä vaiheessa kun Koulu on tyhmää alkoi pyöriä radiossa. Nykyään olen kyllä lämmennyt sillekin biisille, mutta aluksi en voinut ymmärtää sitä sinkkuvalinnaksi.
Kieltämättä itsekin mielelläni kuulisin noita vähän erikoisempia PT-biisejä radiossa, että menisi mahdollisimman monelle jakeluun ettei tässä pelkistä rallatuksista ole kyse. Suudellaan voisikin olla erinomaisen hyvä valinta tuossa mielessä, ja On kuin ois syksy oli sitä jo. _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 24.3.05 19:30 Viestin aihe: |
|
|
| Tässä ketjussa jatketaan edelleen sinkuista keskustelemista. Radioasemiin rönsynnyt keskustelu jatkuu täällä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
SeinäJoe Käyttäjä

|
Lähetetty: 14.3.06 20:26 Viestin aihe: |
|
|
Itselläni on ilo omistaa seuraavanlaiset perunateatterin sinkut.
-Pidetään sadetta/Onnesta alas
-Mitä sais olla?
-Kerran elettyä/Heinäkuu-huhtikuu
-Kaikille joskus käy niin/Joka tulee ekana
-Perso elämälle
-Kirka(on pop)/Kirka(on rock)
-Siipeen jos sain
-Vieraslista
-Ei vielä viimmeinen
-Ois ollu hyvä tajuta
-Koulu on tyhmää
-Yksinkertaista
On mulla myös R.A.S.A.
Kolmannelta naiselta löytyy 9kpl vinyyli-sinkkua ja 9 kpl cd-sinkkua
Muutama Paulin erikoisempi sinkku-julkaisu.
Niin ja luonnollisesti myös Hehkumo!
Mutta vielä puuttuu muutama...Eiköhän ne vielä löydy!
Jos jollakin on( ja haluais niistä jostain syystä luopua!??)
olisin kiinnostunut ainakin seuraavista perunateatterin sinkuista...
-En sano enempää
-On kuin ois syksy
-Sano mulle jotakin
Ja tietenkin kiinnostaa kaikki ne joita tossa ei ole vielä mainittu. _________________ I Love My PARTNER ! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|