Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko Pauli Hanhiniemi
Keskustelufoorumi

OhjeOhje    HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista    KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät    fchat fChat  RekisteröidyRekisteröidy  
  KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot    Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit    Kirjaudu sisään Kirjaudu sisään 

Hopealuoti SuomiPopilla
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Musiikki
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
May
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 28.2.05 13:44    Viestin aihe: Hopealuoti SuomiPopilla Vastaa lainaamalla viestiä

tuli mieleeni, että nyt kun Hopealuoti on lohkaistu radiosinkuksi ja on jo fiksuilla ja varhaisheränneisillä asemilla soitolla niin...

itse kävin äänestämässä sitä tuonne vapaavalintaiseen/oma valinta- kohtaan Arrow

http://www.radiosuomipop.fi/poptop20.php?page=29&page_s=6&o=1

ja ei haittaa jos äänestelee useamminkin Wink

Suomipopin Jaajo on ainakin soitellut Hopealuotia iltapäiväshöyssaan 8)
Admin
Admin

LähetäLähetetty: 28.2.05 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiva kuulla, että Suomipop soittaa. Aika vähän on Perunateatteria tuolta asemalta kuulunut. Äänestämistä helpottaa kun ottaa tästä kopypeistin:

Pauli Hanhiniemen Perunateatteri: Hopealuoti

Smile ja menee sitten vasta tuohon Mayn mainitsemaan osoitteeseen:

http://www.radiosuomipop.fi/poptop20.php?page=29&page_s=6&o=1
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Päivi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 28.2.05 14:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun äänestäminen on näin helppoa, niin kaikki vaan äänestämään - ja moneen kertaan!
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 28.2.05 14:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vasta tuolla toisaalla oli puhetta että ei elämä saa mennä näin helpoksi, mutta menköön nyt...

May
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 28.2.05 17:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

radioaallot kuitenkin kuuntelee kuulijoitaan=asiakkaitaan Wink
Idea ja silloinhan se menee niin, että se/ne artistit soi, joilla on aktiivisimmat fanit 8)

itse ajattelen niin, että "vain äänestämällä voi pienoinen yksilö vaikuttaa" ja "joukossa on voimaa" Twisted Evil
silloin on ainakin tehty jotakin, eikös juu? Wink
Hevirokkari
Hevirokkari

LähetäLähetetty: 2.3.05 22:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lähetetty on pyyntö...hopeinen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pekka
Hevirokkari
Hevirokkari

LähetäLähetetty: 2.3.05 22:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

OOOHHH minusta tulikin samalla hevi keppi JEEEEEEEE Very Happy
Takaisin alkuun
Jake
Admin
Admin

LähetäLähetetty: 2.3.05 22:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pekka kirjoitti:
OOOHHH minusta tulikin samalla hevi keppi JEEEEEEEE Very Happy

*naur* Katos Pekkaa... Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Päivi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 3.3.05 1:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos tämä on keino saada Perunateatterin uusi levy tutuksi myös SuomiPopin kuuntelijoille, niin äänestän Hopealuotia aina kun muistan ja joka kerta vähintään viisi kertaa. En vieläkään täysin ymmärrä, miksi niin hieno levy kuin Kaikki rakkaudesta ei myynyt heti ilmestyessään kultaa.
Heta
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 3.3.05 15:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kävinpä minäkin tuolla äänestämässä Hopealuotia. Toisaalta tällainen äänestys ja radiosoitto on minulle aivan yhdentekevää, koska en radiota kuuntele oikeastaan koskaan. Omia levyjään kuuntelemalla ei tarvitse sietää niitä väliin tulevia karseita kappaleita vaan saa koko ajan nauttia laadukkaasta musiikista. ;)
Mutta kyllä Kaikki rakkaudesta on niin hemmetin hyvä levy, että minäkin ihmettelen ettei siitä ole kuitenkaan mitään myyntimenestystä tullut. Kuinkas monta kappaletta sitä on tähän mennessä edes myyty, mistä löytyisi tietoa?
Päivi
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 3.3.05 17:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hei Heta, ei tässä äänestyksessä olekaan kyse - ainakaan minun osaltani - siitä, että haluaisin kuulla Perunateatteria SuomiPopilta. Radiosoitot ovat bändeille tärkeä kanava lisätä kiinostusta bändiä kohtaan sekä lisätä levy- ja keikkamyyntiä. Ja mielestäni Perunateatteri ansaitsee nykyistä paljon enemmän näitä kaikkia.
anja
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 3.3.05 18:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En minäkään kuuntele kyseistä kanavaa mutta olen käynyt äänestämässä aina kun olen muistanut. Kyllä yhteistyössä on voimaa.
"Mahdottoman teemme heti, ihmeiden tekeminen kestää vähän aikaa"
Takaisin alkuun
Heta
Käyttäjä
Käyttäjä

LähetäLähetetty: 4.3.05 10:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pkivi kirjoitti:
Hei Heta, ei tässä äänestyksessä olekaan kyse - ainakaan minun osaltani - siitä, että haluaisin kuulla Perunateatteria SuomiPopilta. Radiosoitot ovat bändeille tärkeä kanava lisätä kiinostusta bändiä kohtaan sekä lisätä levy- ja keikkamyyntiä. Ja mielestäni Perunateatteri ansaitsee nykyistä paljon enemmän näitä kaikkia.

Joo, tiedän kyllä että se radiosoitto on bändeille tärkeätä (joskaan en tajua näistä asioista todellisuudessa oikein mitään). Jotenkin vain on omalta osaltani vaikea suhtautua tähän, kun en radiota kuuntele enkä ole yhdestäkään yhtyeestä kiinnostunut radiosta kuulemani perusteella. Siksi on jotenkin vaikeata käsittää sitä, että muiden kohdalla tilanne voi olla eri ja radiosoitto voi olla ihan hyödyllistäkin. Lisäksi radioissa minua ärsyttävät juuri nämä soittolistat. Ehkä olen hivenen itsekäs tässä vaiheessa enkä ajattele nokkaani pitemmälle. Nimittäin, että kun minä olen bändin löytänyt, niin mitäs väliä sillä on mitä muut ajattelevat eli löytävätkö muut sen vai eivät... Rolling Eyes
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että bändi ansaitsee (ja tarvitsee) enemmän kiinnostusta ja lisää levy- sekä keikkamyyntiä. Pitäähän sitä heidänkin saada jostain leipänsä! Ja muusikoilla käsittääkseni tuo leivän ansaitseminen on toisinaan kyllä todella vaikeata. Tässä ovat itselläni nyt vastakkain järki ja asenteet. Järki sanoo että totta kai bändi tarvitsee tuloja pysyäkseen kasassa, mutta asenne taas olisi se, että liiallinen (?) levymyynti tekee kaupalliseksi eikä ole mikään itseisarvo. Mene ja tiedä. Rolling Eyes
May
Tosikäyttäjä
Tosikäyttäjä

LähetäLähetetty: 4.3.05 12:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä olis sääli jos näin hieno lätty kuin Kaikki Rakkaudesta on jää jonnekin Sad

Radioaallot on oiva kanava tavoittaa asiakkaita =uusia kuulijoita/kiinnostuneita PHPT:n diggailijoita.
On aina olemassa aika stabiili X?-määrä PHPT-faneja jotka tietää/ostaa/kannattaa orkesteria, mutta en usko etteikö uudet kannattajat olisi itse kullekin yhtyeelle enemmän kuin tervetulleita 8)

Itse olen löytänyt monta uutta tuttavuutta radioaalloilta ja jopa ostanut levyjä tämän kiinnostuksen piiskaamana Embarassed
On tullut tunne, että hitsit kuinka hienon kuuloista Surprised , ketäs/kuka tää on jne jne.

En millään usko, että lisäsoitto radioissa mitään negatiivispainotteista massahysteriaa Patelle+co:lle aiheuttaisi Laughing

Itse kuulin Hopealuodin viime kesän keikoilla ekaa kertaa, ja olin heti että tää on mun biisi!!! <)Smile
Ja levyä oli entistä ärsyttävämpää odottaa Confused
Tosimegarokkari
Tosimegarokkari

LähetäLähetetty: 4.3.05 12:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heta kirjoitti:
Järki sanoo että totta kai bändi tarvitsee tuloja pysyäkseen kasassa, mutta asenne taas olisi se, että liiallinen (?) levymyynti tekee kaupalliseksi eikä ole mikään itseisarvo. Mene ja tiedä. Rolling Eyes

Liialliseen levymyyntiin ja kaupallisuuteen ei Suomen kokoisilla markkinoilla päästä millään. Suuresta suosiosta Paulilla on kokemusta Kolmannen Naisen ajoilta. En tiedä kuinka se vaikutti häneen ihmisenä, mutta musiikki pysyi erinomaisena loppuun asti. Toisin sanoen minun on vaikea kuvitella Paulia ja Perunateatteria tekemässä musiikkia vain myyntilukuja ajatellen. Eiköhän jonkinlainen tinkimättömyys ole yksi bändin tunnusominaisuuksista? En siis usko suosion "pilaavan" Perunateatteria.

Bändin kasassa pysymiseen on varmaan lukuisia syitä. Tehdystä työstä (levytykset, keikat ym) saatuja tuloja pitäisin kuitenkin ennemmin hyvänä kannustavana ja motivoivana tekijänä kuin syynä pysyä kasassa.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Pauli Hanhiniemi Foorumin päävalikko -> Musiikki Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava

Sivu 1 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa