| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jake Admin

|
Lähetetty: 18.2.05 18:30 Viestin aihe: Kysymyspalsta avattu - lue tämä ensin! |
|
|
Takahuoneessa voitte esittää kysymyksiä Perunateatterin jäsenille. Myös terveiset kulkevat tätä kautta perille, mutta etusija on siis kysymyksillä. Bändi seuraa tätä palstaa (mahdollisuuksiensa mukaan) ja esittää vastauksensa omilla kotisivuillaan - huom. ei siis täällä foorumilla.
Asiattomat kysymykset ja terveiset poistetaan. Välttäkää myös kysymästä samoja kysymyksiä uudestaan ja uudestaan. Tässä on myös mahdollisuus kysyä jotain omaperäistä - ihan jotain muuta kuin on luettu lehtien palstoilta kymmenet kerrat. Katsotaan miten tämä lähtee käyntiin ja hiotaan käytäntöjä sitten kokemuksien mukaan.
Huom! Muutetaan sen verran kysymyskäytäntöä, että laitetaan jatkossa kysymykset yhteen ketjuun, Kysymyksiä perunateatterille vol. jotakin.
Sitten kun vastauksia aikanaan saadaan, laitan linkin vastauksiin ja/tai copypeistaan vastaukset ketjun viimeiseksi viestiksi ja lukitsen ketjun. Uudet kysymykset taas sitten uuteen ketjuun.
Olkaapa hyvät!
Viimeinen muokkaaja, Jake pvm 12.3.05 16:59, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tyttö taksissa Hevirokkari

|
Lähetetty: 21.2.05 12:24 Viestin aihe: |
|
|
Sellainen kysymys Jakelle tähän, että mistä niitä vastauksia voi sitten sieltä kotisivuilta etsiä? Ja miksi näin monimutkainen käytäntö?
P.S. Hienoa silti että tällainen mahdollisuus ylipäätään on, siitä kukka  _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 21.2.05 13:25 Viestin aihe: |
|
|
| Tyttö taksissa kirjoitti: | | Sellainen kysymys Jakelle tähän, että mistä niitä vastauksia voi sitten sieltä kotisivuilta etsiä? |
Tää on nyt niin nopeasti polkaistu pystyyn koko kysymyshommeli, että mulla ei ole mitään hajua mihin kysymykset vastauksineen ilmestyvät. Tiedotan sitten heti kun on jotain kerrottavaa. (Kysymyksiä on vielä sen verta vähän, että tiiä sitten jaksavatko ihan heti nähdä vaivaa vastausosion luomisessa.)
| Lainaus: | | Ja miksi näin monimutkainen käytäntö? |
Koska yksinkertaista kai voi vain onni olla. Tämä käytäntö sovittiin pikaisesti Paulin kanssa Tavastian takahuoneessa keikan jälkeen kaiken muun härdellin keskellä. Ei ollut aikaa aivoriihelle, eikä fläppitauluille. (En myöskään ole J. Helemenkallastaja, enkä omista kommunikaattoria.)
EDIT: Oli pakko muuttaa tuo J.H. nimi tuosta, kun porukka googlasi tähän ihan älyttömästi.
No siis vakavasti ottaen olin vain älyttömän tyytyväinen, että Pauli otti heti myönteisen kannan koko kysymys-vastaus-härdelliin. Kuitenkin onhan kyseessä taas enemmän työtä ja vaivaa jollekin tai joillekin. Monimutkaisuuskin on tässä kohtaa suhteellista, monimutkaista kenelle? Muunlaisiakin ratkaisuja vähän mietittiin, mutta tämä nyt perustui jo olemassaolevaan tekniikkaan. Yksi vaihtoehto olisi että vastauksetkin olisivat täällä, mikä kelpaisi mulle, mutta ehkä bändi sitten haluaa tuoda äänensä julki omilla sivuillaan? En tiedä onko näin, tää on vain veikkaus. Mutta hyviä ideoita otetaan vastaan.
| Lainaus: | P.S. Hienoa silti että tällainen mahdollisuus ylipäätään on, siitä kukka |
Joo, kiitti! Korrrrrrlostan vielä, legendaarlisen Paavo M. Petäjän tavoin, että tämä on amatöörien puuhastelua. ;)
Viimeinen muokkaaja, Jake pvm 8.3.05 14:18, muokattu 1 kertaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 21.2.05 13:39 Viestin aihe: |
|
|
| Minusta huitsinhieno juttu, eikä ollenkaan monimutkaista. Eikä vastauksilla ole kiire, sillä hyvää kannattaa odottaa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 21.2.05 18:31 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | Koska yksinkertaista kai voi vain onni olla. Tämä käytäntö sovittiin pikaisesti Paulin kanssa Tavastian takahuoneessa keikan jälkeen kaiken muun härdellin keskellä. Ei ollut aikaa aivoriihelle, eikä fläppitauluille. (En myöskään ole Juhana Helmenkalastaja, enkä omista kommunikaattoria.) |
Siis mitä, ilman fläppitaulua päätitte näin vakavasta asiasta?!
| Jake kirjoitti: | | No siis vakavasti ottaen olin vain älyttömän tyytyväinen, että Pauli otti heti myönteisen kannan koko kysymys-vastaus-härdelliin. Kuitenkin onhan kyseessä taas enemmän työtä ja vaivaa jollekin tai joillekin. Monimutkaisuuskin on tässä kohtaa suhteellista, monimutkaista kenelle? Muunlaisiakin ratkaisuja vähän mietittiin, mutta tämä nyt perustui jo olemassaolevaan tekniikkaan. Yksi vaihtoehto olisi että vastauksetkin olisivat täällä, mikä kelpaisi mulle, mutta ehkä bändi sitten haluaa tuoda äänensä julki omilla sivuillaan? En tiedä onko näin, tää on vain veikkaus. Mutta hyviä ideoita otetaan vastaan. |
Joo, totta kai on hienoa että rupeavat moiseen. Mietin vain että onko siitä heillekin enemmän vaivaa, kun ensin pitää käydä katsomassa kysymykset täältä ja sitten pistää vastaukset eri paikkaan... Mutta korrrrrlostan myös, etten minäkään mistään mitään tajua...
Olisiko yksi vaihtoehto sitten se, että koko Takahuone olisi yksi kotisivun osasto, ei tämän foorumin? No, kunhan mietiskelen... _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 21.2.05 18:53 Viestin aihe: |
|
|
| Tyttö taksissa kirjoitti: |
Mietin vain että onko siitä heillekin enemmän vaivaa, kun ensin pitää käydä katsomassa kysymykset täältä ja sitten pistää vastaukset eri paikkaan... Mutta korrrrrlostan myös, etten minäkään mistään mitään tajua... |
No, jostainhan ne kysymykset pitää kuitenkin käydä katsomassa. ;) Ja mun mielestä se on kuitenkin kiva ajatus, että foorumissa on ainakin yksi osio, jota bändi seuraa, eikö? Se, että kysymykset on kootusti yhdessä osiossa, helpottaa osaltaan vastaajien urakkaa. Mutta tämän ketjun avaajaa lainatakseni: "Katsotaan miten tämä lähtee käyntiin ja hiotaan käytäntöjä sitten kokemuksien mukaan."
| Lainaus: |
Olisiko yksi vaihtoehto sitten se, että koko Takahuone olisi yksi kotisivun osasto, ei tämän foorumin? No, kunhan mietiskelen... |
Kahtellaan, kahtellaan... Olen avoin ideoille, varsinkin omilleni.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |

|
Lähetetty: 22.2.05 18:37 Viestin aihe: |
|
|
| Jake kirjoitti: | Kahtellaan, kahtellaan... Olen avoin ideoille, varsinkin omilleni.  |
Se on oikea asenne! 8)
Sitä vaan ihan teknisesti mietin, että unohtuuko mihin on vastaamassa jos ei voi vastata lainaten, mutta tokkopa tuo nyt niin iso ongelma on. Ja toki on kiva että täälläkin käyvät (vaikka varmasti käyvät muutenkin, luulen). Kunhan tässä nyt vaan ääneen ajattelen ja itsekseni tupisen, elekää välittäkö...  _________________ Ei se voinut aavistaa |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jake Admin

|
Lähetetty: 8.3.05 15:54 Viestin aihe: |
|
|
Vastauksia tähän mennessä esitettyihin kysymyksiin löytyy
täältä.
Paulin vastaus Pekan livelevytiedusteluun kirvoitti räkänaurut.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
anja Tosimegarokkari

|
Lähetetty: 8.3.05 16:09 Viestin aihe: |
|
|
Yes. Hyviä vastauksia, niin Paulimaisia, I like.
Paitsi että ei sieltä keikkakalenterista kyllä mitään Kuusamoa löydy. Olisikohan tässä pieni toivonkipinä että se joskus sinne ilmestyisi, mene ja tiedä. Toivossa on hyvä elää.
Ja tupakointi on loppunut. Hieno homma. Aplodeja!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
||Mimmih Tulokas

|
Lähetetty: 29.7.05 21:57 Viestin aihe: Samulille <3 |
|
|
Muiks Samuli!! Sitä vaan että olit ihana 29.7.-05 Järvenpäässä!Olin kavereitteni kanssa kattelemassa sua ja tirkisteltiin teltan aukoista.. Annoit kamulleni ompun ja mä sain limun <3 !! Tuletteko käymään keravalla päin?Sul on ihana sormus.. (pääkallo). Olit vaan niin jumalattoman söpö <3<3<3!Hehkutettii toisillemme mite saatiin teilt limu ja omppu..Olin siis se blondi.. Nähdään pian <3<3<3<3<3<3 _________________ ||MiMMiH |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Aasla Tulokas

|
Lähetetty: 26.9.05 14:22 Viestin aihe: Re: Samulille <3 |
|
|
| ||Mimmih kirjoitti: | Muiks Samuli!! Sitä vaan että olit ihana 29.7.-05 Järvenpäässä!Olin kavereitteni kanssa kattelemassa sua ja tirkisteltiin teltan aukoista.. Annoit kamulleni ompun ja mä sain limun <3 !! Tuletteko käymään keravalla päin?Sul on ihana sormus.. (pääkallo). Olit vaan niin jumalattoman söpö <3<3<3!Hehkutettii toisillemme mite saatiin teilt limu ja omppu..Olin siis se blondi.. Nähdään pian <3<3<3<3<3<3 |
Nyt se sitten on loppu. Perunateatterin parhain levy jäi tekemättä. Tehdyt levyt ovat hyviä. Sitä vaan jää miettimään mihin pojat olisivatkaan yltäneet... no sitä emme koskaan tietää saa...Kiitoksia kuitenkin Perunateatterille näistä levyistä. Onneksi minulla on edes ne yksinäisten iltojeni iloksi. On kuin ois syksy kun sataa ja sataa ja Perunateatteri lopettaa...  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|